Nedostupan dokument, obavezna prijava
Input:

Pristup metode troška

2.8.2019, , Izvor: Verlag Dashöfer

8.2 Pristup metode troška

spec.admin.public.Bernard Iljazović

Pristup metode troška zasniva se na procjeni knjigovodstvene vrijednosti branda. Knjigovodstvena vrijednost predstavlja razliku između knjigovodstveno procijenjene vrijednosti imovine tvrtke (aktive) i knjigovodstveno procijenjenih svih obveza tvrtke (kratkoročnih i dugoročnih), iz čega proizlazi da je temelj njezine procjene bilanca. Naime, knjigovodstvena vrijednost sve je više bliža stvarnoj tržišnoj vrijednosti što je protekao manji vremenski period od određenog poslovnog događaja. Stoga, iako bilanca može poslužiti kao vrijedan indikator vrijednosti iskazana po prošlom trošku (povijesnim vrijednostima), ona zapravo ne prikazuje stvarnu tržišnu vrijednost društva, odnosno ne odražava njegovu tržišnu vrijednost. U konačnici, ta metoda se pokazala najjednostavnijom za primjenu, ali ne uzima u obzir buduće koristi od nematerijalne imovine, što se smatra njezinim nedostatkom.

Na temelju prošli troškova ulaganja u brand (npr. promocija, distribucija, istraživanje i razvoj…) mogu se napraviti projekcije za buduće investiranje u brand, odnosno odrediti financijska sredstva koja će se koristiti u budućem vremenskom razdoblju za postizanje razvoja ili određene vrijednosti branda.

Kod troškovne metode za procjenu vrijednosti uzima se izračun tekućih troškova zamjene ili izgradnje

 
 Pošaljite nam povratnu informaciju
Što mislite o našem portalu?
Vaša poruka je uspješno poslana.
Input: