Nedostupan dokument, obavezna prijava
Input:

Prodaja marke (brenda) između povezanih društava i prodaja trećim stranama

23.7.2019, , Izvor: Verlag Dashöfer

7.4 Prodaja marke (brenda) između povezanih društava i prodaja trećim stranama

Dijana Ivanović, voditelj računovodstva

Marka odnosno brend predstavlja nematerijalnu imovinu kojoj je teško odrediti točnu vrijednost pa se često može govoriti samo o intervalima vrijednosti.

Marka odnosno brend je kompleksna imovina koja dodaje vrijednost osnovnom proizvodu/usluzi odnosno povećava mu cijenu u odnosu na nebrendirane proizvode/ usluge te povećava obujam prodaje, a pritom su moguća snižavanja troškova.

Radi određivanje adekvatne cijene brenda, pri prodaji svakako je nužno napraviti procjenu vrijednosti temeljem neke od prikladnih metoda, kojih ima mnogo.

Kod prodaje brenda može se raditi o transakcijama s povezanim ali i nepovezanim osobama, što znači da se brend može prodati drugom povezanom društvu (primjerice: unutar multinacionalne

 
 Pošaljite nam povratnu informaciju
Što mislite o našem portalu?
Vaša poruka je uspješno poslana.
Input: